Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Aku
Thursday, June 4, 2015 • 6:18 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

jarang aku update time petang-petang macam ni mungkin sebab aku boring

k. kan aku stay dekat sekolah sebulan lamanya. sengsara aku dalam tu

macam-macam jadi ada moment yang happy, sedih, akward,lawak
 HAHAHAHA

tapi

aku pelik aku pun manusia jugak yang punya hati dan perasaan
kenapa buat macam aku ni takda hati

aku penat la nak buat something kena faham perasaan orang . nak kena fikir apa perasaan orang kalau kita buat satu benda

pernah tak diorang fikir perasaan orang lain. buat benda yang tak senonoh. buat malu form, buat malu sekolah dan yang paling teruk buat malu dekat diri sendiri ja

dekat depan laki bukan main baik , bukan main sopan ayu bagai tapi bila dekat sekolah diorang la kaki pemberontak kaki maki kaki mengutuk semua kaki ada dkat diorang

dah lama tahan

dan aku tahu sebelum aku buat apa-apa dekat diaorang
diaorang memang tak suka kat aku

tengak gaya pun dah tau

disebabkan orang-orang yang macam nilah form tak bersatu

sebab

diaorang sendiri fikir yang kami tak boleh bersatu
diaorang sendiri yang tak nak ikut cakap

bila buat perjumpaan senyap ja tapi buat muka kat belakang
bila habis buat perjumpaan lain pastu mengumpat

kata kat orang macam tu lah apa lah
tapi diaorang tak pernah buat apa apa pun

dan ada satu benda yang aku tak paham

kalau gaduh jangan babitkan aku sekali boleh

dia macam contoh la

A gaduh dengan B pastu si C ni kawan dengan dua-dua even diaorang gaduh tapi si A ni macam jauhkan diri daripada si C ni walaupun si C ni tak buat apa-apa dan tak terbabit langsung bukan tu ja kawan-kawan yang lain pun tak tegur si B dengan si C

dia macam awat yang childlish sangat hah

dan aku wonder

hg tak suka orang tu dan benda yang dia buat dan hg selalu mengutuk dia pastu hg expect dia berubah?

bila dia try untuk ubah diri dia sendiri hg kutuk dia lagi

then why not hg bagitau dekat dia kekurangan dia dan macam mana dia patut baiki

kata nak masuk syurga sesama

dan kalau aku ada buat silap tolonglah tegur

dah berapa tahun kita kawan takkan tak kenal aku lagi?

bukan aku  nak marah pun. aku terima dengan seadanya ok



0 Comments:

Post a Comment


|