Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Dope
Sunday, July 5, 2015 • 6:40 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

actually lama dah nak update tapi malas sangat tak tahu kenapa

even yang forum tu dah lama dah hahahah cuma baru nak publish hahaha

so dah lama tak tulis ada banyak benda yang nak luah tapi tak tau nak tulis yang mana satu sebab banyak sangat yang tak terluah hahahaha

SAKIT.

kadang-kadang aku rasa sakit.

sakit sangat.

dengan orang sekeliling

dan rasa sakit tu buat aku tak peduli pasal perasaan orang lain.

tapi still aku tak boleh

dia selalu nak merajuk dan selalu tak jadi.
hahahahaha teruk betul aku.

tahu kenapa aku sakit.

because I'm strong enough to handle

kau nampak aku kuat
kau nampak aku selalu senyum
kau nampak aku sihat

tapi kau tak nampak hati aku yang sakit

sebab kau.

sebab kau nampak aku kuat kau abaikan aku

kau rasa aku tak perlu kau tapi sebenarnya aku perlu kau sangat-sangat.

kau boleh faham orang lain
kau boleh risaukan orang lain
kau boleh jaga hati orang lain

tapi

kau tak fikir aku.

aku penat.

aku cari benda yang boleh buat aku lupa pasal kau

tapi tak boleh

aku happy
aku excited
aku bahagia

aku nak share semua tu dengan kau

tapi

kau takkan suka sebab aku faham kau
kau tak da masa nak dengar celoteh aku

takpa aku faham.

tapi sampai bila aku kena faham kau?

tapi ada kau faham aku?

aku tak suka tengak kau nagis
aku tak suka tengak kau badmood
aku tak suka tengak kau sedih

tapi kau secara tak langsung buat aku sedih

aku tak kisah kalau kau nak pinjam bahu aku

tapi

jangan buat aku macam sapu tangan

yang hanya dipakai ketika kau menagis
ketika kau selsema

kemudian kau basuh aku seolah-olah kau jaga perasaan aku

kemudian kau simpan aku elok-elok dalam almari

dan guna balik bila kau sedih.

SAKIT.

aku tak tahan

dengar orang kutuk kau

bernanah telinga aku dengar

orang tak tau cerita kau
orang tak faham kau
orang judge kau

tapi aku bangkang

sampai satu tahap

aku tak tahan

aku nak menagis sebab kau.

aku kena tempias kau sekali

orang anggap aku macam kau

orang marah aku sebab tak tegur kau

macam mana aku nak tegur kau kalau kau tau masalah  yang kau hadapi

berat ya aku tau berat
walaupun aku tak pernah hadapi

tapi

aku nak tegur kau

aku takut

kau sedih masalah kau makin bertambah.

aku nak kau berubah

tapi sia-sia

kalau aku ja yang beria-ia nak kau berubah

tapi kau tak.

takkan aku nak masuk syurga sesorang kot.

SAKIT.

sakit bila aku terfikir

kenapa mesti aku?

kenapa bila orang lain buat dan aku cuba buat benda yang sama

kau mencemuh aku?

apa salah aku?

aku cuba cari kebahagian aku sendiri tapi kau halang

selama ni kau cari aku bila perlu

kau kutuk belakang aku
kau gelakkan aku

kau rasa aku tak sakit.

bila aku rapat dengan orang lain

kau kata aku lupa kawan

macam mana aku tak lupa kau

kalau kau buat aku macam SAMPAH.

aku penat.


jaga hati orang sampa hati sendiri tak terjaga.
 DOPE.TIRED







0 Comments:

Post a Comment


|