Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Fahima
Sunday, July 19, 2015 • 6:19 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

selamat hari raya uolls hahahhahaha.

fahima ni adik kamar aku. dialah paling emo tapi dialah paling aku rasa selesa dalam kamar tu.

sebab again k-pop merapatkan silaturahim.hahahahah

mula-mula dia masuk asrama aku ingat lagi.monyok je muka.awal-awal masuk dah cakap pasal exo. hahaha.dak-dak sekarang.

pastu bila lama dah kenal semua dia jadi seronok kamar jadi meriah.

dia macam senang ja nak didik adik kamar aku tahun ni.kalau ada benda yang tak kena ja aku akan tegur direct.

pastu kalau ada group yang comeback tambah-tambah BTS sama-sama meroyon dalam kamar fangirling.

then dia ni kalau ada masalah ka badmood ka ada benda yang tak puas hati ka dia akan duduk atas katil dia then"kak amani kami ada masalah la." pastu dia cerita la.

pastu ada satu kejadian ni.hahahaha dia buat tak tau ja kat aku sampai dalam shower sambil basuh baju dok fikir kenpa la dengan dia ni. takkan dia jeles aku dengan someone ni kot. sampai sabun masuk mata kot. serious tak boleh buka mata meronta-ronta aku dalam shower.

lepastu time maghrib dia mai dia tanya soalan then dia macam lawak gila. pastu time tu aku tengak dia lain.

jap. fahima kalau baca kami nak tanya hampa sayang kami ka?

then dh tak da apa-apa dh.

ada satu malam tu dia tulis something dan bagi aku baca dia benda yan g dia tulis tu sangat sedih sampai aku pun nak nagis.

aku balas la pastu tak lama kemudian aku dapat tau yang dia nak pindah mrsm aku jadi macam mana tah jadi sedih jadi macam hampa jangan la pergi. aku macam beli ja apa yang dia nak.

so fahima,

thanks jadi adik kamar kami yang baik belajar kat sana jadi elok-elok tau kawan dengan orang yang nak kawan dengan kita lepastu kalau ada masalah ka apa ka boleh ja cari ja kami sebab hampa kami anggap adik kamar kami jugak walaupun hampa dh takda. ingat yang allah takkan bagi apa yang kita mahu tapi allah bagi apa yang kita perlu.



threat people well even they don't



0 Comments:

Post a Comment


|