Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Sannah helwah
Saturday, September 17, 2016 • 9:11 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

harini ana buat comeback hohoho so today 18/9  

so before ana nak start merapu blabla and so on and i'm wishing  cah omar for her birthday today.

ana start kenal cah *eh nak acah sweet sikit la* persahabatan kami bermula di 1 imtiyaz and of course dekat mashooq weh. then jadi lebih rapat bila k-pop menyatukan kami hahahahah. then fangirling macam gila dekat belakang kelas pastu jadi lebih rapat bila ana dah jadi budak asrama. so dari situ kenal lebih rapat

takkan ana nak describe satu satu dari form1 until form 5 kan so ana cuma nak cerita sweet and benda yang buat ana takkan boleh lupa

cah you should now you're my strongest friend ever. bila ana dapat tau her real life story. i know i should stay and be beside her. lagipun dia pun buat benda yang sama

everytime ada kelas ana akan tumpang rumah cah. thanks weh.

benda yang ajar ana erti persahabatan bila kawan kita dalam susah kita patut tolong dan tinggalkan semua benda. macam ada satu hari ni esok exam sejarah so ana dengan yang lain pulun la study then dia datang menangis nangis so apa yang patut ana buat. first think dalam fikiran ana time tu esok exam kot. tapi bila fikir balik dia kawan aku kenapa aku kena biar sedih sorang sorang.

sometimes kita kena korban masa untuk orang yang kita sayang

part paling sedih bila tak sangka masa form4 last year untuk kami jadi classmate . tahun pertama dan tahun terakhir.

dan yang paling tak boleh lupa
hg peluk aku masa perjumpaan form dan cakap dkat aku hg sayang aku.ahaks

okay macam post ni dah takda hala tuju. daripada ana terus merapu.

sannah helwah weh. aku sayang hg dan hg patut tau tu. bukan senang nak buat sweet ni. alang-alang hg takda depan mata. okay so goodluck untuk spm ni weh. aku doa sangat sangat hang dapat apa hang nak. aku harap sangat hidup hang bahagia lepas ni. aku tau hang kuat. jadi lebih kuat okay. and pleas be the same cah yang aku kenal okay?

aku tahan ja air mata. memandangkan date esok tak jadi.kbye

am lawa.kbye



0 Comments:

Post a Comment


|