Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Honesty
Tuesday, December 20, 2016 • 7:46 AM • 0 comments



Assalamualaikum,

selama ana lalui alam persekolahan one of masalah yang kita tak dapat nak lari ialah masalah kawan. em basicly ana cerita pasal friendship based on girls sebab sekolah semua perempuan kan

basicly tipulah kalau ana cakap ana tak pernah ada masalah kawan hahahaha mestilah ada dan ana bukannya baik sangat tapi ana akan gaduh kalau orang tu cari pasai dulu. secara zahirnyalah ana tak suka kacau hidup orang sangat.

normally gaduh mesti sebab lelaki. rampas kawan wuh yang ni paling pedih sekali hahahaha. em pastu kalau batch ana takda kot yang kawan sebab pasal duit hahahaha semua baik-baik. kawan tikam belakang ni ada jugak sebab dengki kan biasalah manusia duduk kat mana pun mesti perasaan tu ada jugak. pastu paling tak boleh blah gaduh sebab terasa ja pon. biasala perempuan hati sensetif sikit. em okay ada yang banyak.

bab hati sensetif ni satu kita kena kuatkan diri kita sebab nak tahan hati dan perasaan supaya tak terluka. kadang-kadang ada orang yang hati sensetif tapi dia pendam ada sesetengan yang hati sensetif terus menangis buat muka. em. ana belajar yang untuk hadapi masalah dengan orang yang sensetif ni adalah dengan kita kena jaga pertuturan kita lain kata macam kita kena fikir dulu la apa yang kita nak cakap so dia tak la terasa hati. then kita kena banyak bersabar dengan golongan seperti ni.hahahaha

whatever paling penting dalam satu hubungan mesti kena faham satu sama lain kan. dan ana ada satu sahabih yang dari form 1 sampai form 5 tak pernah gaduh ala kalau gaduh pun gaduh bodoh ja.hahaha. ana bukan jenis yang minta maaf depan depan.


dalam banyak kawan yang ana ada ni lah paling ana sayang ehem hahahahaha bukan senang nak buat sweet ni. ana bukannya jenis yang sentiasa nak seronok gelak tawa all the time. batch ana suka melawak tapi lawak kami lawak kasaq. lawak menghina. tapi perempuan kan ada masa mood tak okay.hahahahaha. she understand me well. tak perlu ana nak cakap tengok muka pon tau hahahaha. 

walaupun kami rapat tak semestinya kami sentiasa sehaluan kadang-kadang tak sama pendapat jugak tapi kita terimala hahahaha kalau tak dapat terima tu buat buat terima ja sebab taknak gaduh. pleaselah dah besar pon nak gaduh what the. kan hahahah

em ana dh tak tau nak tulis apa ni tadi beriya sangat nak update.

tapi apa pun terima kasih sebab tahan dengan aku dan maaf kalau aku ada sakitkan hati hang tanpa sengaja okay. susah untuk aku cakap benda ni depan depan. kita takda proper goodbye masa last day dan aku takdan nak jumpa hg before aku balik.

harap jumpa masa farewell.



0 Comments:

Post a Comment


|