Home About friends Instagram Follow Dash

Le Owner

"
"cos of Allah we still alive in this world."

Memory



tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Sannah Helwah
Sunday, November 19, 2017 • 4:20 AM • 1 comments



Assalamualaikum,

i know this was totally a big late for me to wish you happy birthday dear best friends. i am so so sorry.

first of all i love you from deep in my heart. happy belated birthday.

arghh actually banyak kali dah tertangguh nak post benda alah ni. i know some of you might had this kind of thought ala post birthday ja pon chill la.

kadang-kadang benda kecil ni boleh nampak besar.

dear aishah,

dont ask me to pray for you because you are always in my dua'. okay so this bukan untuk wish hg punya birthday.aku tak kira dah lambat mana pun aku tetap nak post jugak. aku rasa sangat gembira dan aku tumpang gembira bila hg dapat sambung dalam bidang yang hang nak. tbh aku bangga dengan hang sebab hang tau hang nak jadi apa and hg fight untuk tu bukan macam aku.

so nanti bila dah masuk tu pandai pandai la bawak diri. aku tau hang mungkin takkan kena culture shock tapi please jangan salah pilih kawan. at first tu hg rasa macam nak cari kawan yang sekepala dengan hg believe me JANGAN PILIH KAWAN YANG SEKEPALA. cari kawan yang rajin study. yang tak banyak main biaq la orang nak kata apa pun dan biaq la masa hg habis dengan study dan ofc cari la masa untuk diri hg you know what i mean. sebab masa ni la masa umur 18 ni masa muda kita paling seronok kalau berseronok paling seronok kalau dapat berfoya-foya but believe me nanti masa depan hg macam mana? pointer hg macam mana? nak bagi anak anak makan apa nanti?

nampak macam aku pesan benda merapu kan ? tapi kita kena fikir panjang gais. apa yang kita buat sekarang effect tak masa depan kita.kita kena fikir kesan jangka masa panjang dia.

yeah dah pesan macam mak mak.

akhirnya sampai sini aja




1 Comments:

Blogger AishEob said...

I love you ❤

November 19, 2017 at 4:49 AM  

Post a Comment


|